Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Mijn reservering

1. Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk. Je betaalt vooraf veilig online, dit scheelt later stress en zorgt voor een ontspannen verblijf. Wil je gebruik maken van een Waterlelie actie? Dit is vooraf te reserveren via de link op de website; externe acties reserveer je ook vooraf via de speciale reserveringslink op je voucher.

Tip: reserveer ook meteen je massage!

 

2. Lijkt het alsof er iets niet goed is gegaan met je reservering/ heb je geen bevestiging gekregen?

Check ook je spam-box. Geen bevestiging gekregen? Stuur dan een appje naar 06-479 44 554 of mail naar info@waterlelie.nlmet daarin je je gegevens, en wat je wilde reserveren. Wij zullen je dan z.s.m. alsnog je reserveringsbevestiging sturen. 

3. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt tot 48 uur van tevoren kosteloos uw reservering annuleren. Om de reservering te annuleren dient u een e-mail te sturen naar info@waterlelie.nl. Vermeld hierin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u deze graag wilt annuleren of verplaatsen.

4. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Een reservering verplaatsen is niet altijd mogelijk. Stuur een e-mail naar info@waterlelie.nl met daarin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en wat u graag wilt wijzigen. U krijgt dan van ons een bericht of het wijzigen mogelijk is of dat we de reservering annuleren en u vragen om een nieuwe reservering te maken.

5. Ik wil graag een actie reserveren, maar ik kan de dag niet aanklikken in de kalender.

Als u de dag niet kunt aanklikken, is deze actie op die dag niet meer beschikbaar of geldig. Voor bepaalde acties hebben wij beperkte beschikbaarheid, dit kan te maken hebben met personele bezetting, of bijvoorbeeld drukkere dagen qua bezoekers. Probeer eens andere actie, of een andere dag.

Cadeaukaart

1. Ik heb een cadeaukaart gekregen, accepteren jullie deze?

Naast onze eigen Waterlelie giftcard, accepteren wij diverse andere cadeau kaarten. Meer informatie over welke cadeau kaarten wij accepteren vind je hier.

2. Kan ik de geldigheid van mijn cadeaubon verlengd worden?

De geldigheid van je bon, voucher of giftcard kan niet worden verlengd. De einddatum die op je bon, voucher of giftcard vermeld staat, is de datum tot wanneer deze is te gebruiken.

3. Hoe kan ik een Waterlelie cadeaukaart bestellen?

De Waterlelie giftcard bestel je gemakkelijk en snel online via onze webshop. Deze is verkrijgbaar in ieder gewenst bedrag. Je kunt hier kiezen of je een digitale giftcard of een fysieke giftcard wilt. De digitale giftcard ontvang je na betaling direct in je mailbox. Ideaal voor als je op zoek bent naar een last-minute cadeau.

De fysieke giftcard wordt doorgaans binnen 3 werkdagen per post bij je thuisbezorgd.

Uiteraard is de giftcard ook bij de receptie te koop.

Behandelingen

1. Ik wil graag een behandeling toevoegen aan een bestaande reservering.

Meestal wel: het is een beetje afhankelijk van wat je wilt, en de beschikbaarheid tussen jouw aankomst- en vertektijd. Neem even contact met ons op, dan kijken we wat samen wat de mogelijkheden zijn.  

2. Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

Wanneer je bij je entree een behandeling hebt geboekt, wordt de behandeling tussen je aankomst- en vertektijd ingepland. Geef het tijdig aan ons door als je je aankomst- of vertrektijd wijzigt. Wij doen ons best om het met, en voor je op te lossen, echter het is mogelijk dat de planning vol zit en we niet meer kunnen schuiven; dit betekent dat er kosten aan zijn verbonden. Zie ook de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden. Houd hier rekening mee. Je mag altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Ook dit vernemen we graag vooraf.

3. Kan ik een behandeling reserveren, zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Natuurlijk! Het gaat hierbij om een Salon only. Een Salon only behandeling kun je hier reserveren. De reservering is definitief als je de bevestigingsmail van ons heeft ontvangen, met daarin de gegevens van je reservering.

Even kijken wat de mogelijkheden zijn? klik hier.

4. Kan ik op de dag zelf nog behandelingen reserveren?

Ja, meestal wel: indien beschikbaar kun je op de dag van je reservering nog een behandeling plannen bij het inchecken. Wil je er zeker van zijn dat er een behandeling beschikbaar is, dan raden we je aan deze vooraf te reserveren.

5. Is het mogelijk dat onze behandelingen tegelijk worden ingepland?

We adviseren je voorafgaand aan je bezoek zoveel mogelijk je wensen kenbaar te maken. Je kunt dit doen door te antwoorden op je bevestigingsmail, nadat je hebt gereserveerd. Of je geeft het later door, zie contact

Wij gaan ons best doen, maar we kunnen niet garanderen dat we aan al je wensen kunnen voldoen.

6. Mag ik een voorkeur voor het tijdstip van mijn behandelingen aangeven?

Je behandeling wordt ingepland binnen de door jou aangegeven aankomst- en vertrektijden. We adviseren je voorafgaand aan je bezoek je wensen kenbaar te maken. Je kunt dit doen door te antwoorden op je bevestigingsmail, nadat je hebt gereserveerd. Of je geeft het later door, zie contact. Hoe eerder je dit doet, hoe meer kans dat we je behandeling op de door jou gewenste tijd kunnen inplannen. 

7. Zijn de tijden van de behandelingen bekend?

De tijden van de behandelingen verneem je bij aankomst. Behandelingen worden in elk geval tussen de door jou aangegeven aankomst- en vertrektijd ingepland.

Eten & drinken

1. Wat staat er op het menu?

Bij de Waterlelie is er voor ieder wat wils op culinair gebied. Bekijk op deze pagina alvast even onze menukaart.

2. Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Nee, je mag niet je eigen consumpties meenemen naar de Waterlelie. Wij hebben een uitstekend restaurant, met een heel diverse menukaart.

3. Ik heb een allergie/ voedselintolerantie, hoe kan ik dat doorgeven?

Een heerlijke lunch of diner kan natuurlijk niet ontbreken tijdens een dagje wellness. Laat het ons weten als je niet zomaar alles kunt eten. Je kunt dit per e-mail aan ons doorgeven (zie ook je bevestigingsmail), of stuur een appje naar 06-479 44 554. Voor alle contactgegevens kijk je hier.

Een kleine aanpassing in het menu: een kleine moeite.

Overige

1. Wat is een opgieting en moeten wij hiervoor reserveren?

Informatie over onze opgietingen vind je hier. Reserveren doe je bij het inchecken, en je ontvangt een muntje voor de opgieting(en) waaraan je wilt deelnemen. Iedere dag zijn er op vaste tijden opgietingen. De korte (15 min) zijn gratis, voor de lange (25 min.) vragen wij een bijdrage van € 3,50.

2. Is de Waterlelie met het openbaar vervoer bereikbaar?

De Waterlelie is per bus bereikbaar, lijn 85, stopt en vertrekt voor de deur.

3. Zijn er ook badkleding- en/of damesdagen?

De Waterlelie heeft iedere 2 weken een badkledingdag: op dinsdagen in de oneven weken. De Waterlelie is altijd open voor gemengd publiek, wij hebben geen speciale damesdagen. Wel af en toe een ladies night!

Abonneer je op de nieuwsbrief om altijd op de hoogte te zijn van special events (en leuke kortingen).

4. Mag ik een badjas, handdoek en slippers meenemen naar de Waterlelie?

Het is natuurlijk mogelijk je eigen badset mee te nemen. Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht, je kunt een badjas en handdoek ook bij ons huren, en slippers zijn te koop.

5. Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Jazeker,  wij hebben 4 oplaadplaatsen voor je elektrische auto.

6. Is de Waterlelie rolstoel toegankelijk?

De Waterlelie is voor een groot deel rolstoel toegankelijk. Parkeren kan voor de deur; de meeste faciliteiten zijn buiten of op de begane grond. Er is ook kleedruimte op de begane grond. Onze baden beschikken niet over en tillift. Vermeld bij je reservering dat je minder valide bent, of neem na online reserveren nog even telefonisch contact op als je nog vragen hebt. Wij hebben geen rolstoelen beschiklbaar. Het betreden van het resort is altijd op eigen risico.

De massage afdeling is op de eerste verdieping; het resort heeft geen lift.

7. Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn vanaf 8 jaar onder begeleiding van ouders of verzorgers van harte welkom, mits ze zich gedragen en in het bezit zijn van zwemdiploma A. Het is niet toegestaan om snorkels en dergelijke mee te nemen. Voor wellnessbehandelingen hanteren wij een minimum leeftijd van 12 jaar.

8. Kan ik naar de sauna tijdens mijn zwangerschap?

Ook als je zwanger bent, is een saunabezoek geen probleem. Wel zijn er een aantal aandachtspunten en is oplettendheid geboden. Lees hier alles over onder Sauna en zwangerschap.

9. Is er een kolfruimte beschikbaar?

Vraag even bij de receptie: er is altijd wel een massagekamer beschikbaar waar je rustig kunt kolven.

10. Kan ik mijn bril in de sauna ophouden?

Wij adviseren je je bril in de sauna af te doen en te plaatsen in de speciale brillenplankjes buiten de sauna. Sommige monturen worden heel heet in de sauna (net als bijvoorbeeld sieraden). Check eventueel met je opticien of je glazen tegen hoge temperaturen bestand zijn.

11. Hangen er camera's bij de Waterlelie?

Bij Wellnessresort de Waterlelie hangen geen camera’s in ruimtes waar gasten ongekleed zijn. Verder is het gebruik van een mobiele telefoon uitsluitend bij de receptie toegestaan, en bovenaan de trap bij het witte bankje. Op overige plaatsen binnen de Waterlelie is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur met camera ten strengste verboden. Deze dient men op te bergen in de kluisjes en onze medewerkers zien hier ook streng op toe. Wij vragen onze gasten hun eigen privacy en die van anderen te respecteren.

Mijn reservering

1. Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk. Je betaalt vooraf veilig online, dit scheelt later stress en zorgt voor een ontspannen verblijf. Wil je gebruik maken van een Waterlelie actie? Dit is vooraf te reserveren via de link op de website; externe acties reserveer je ook vooraf via de speciale reserveringslink op je voucher.

Tip: reserveer ook meteen je massage!

2. Lijkt het alsof er iets niet goed is gegaan met je reservering/ heb je geen bevestiging gekregen?

Check ook je spam-box. Geen bevestiging gekregen? Stuur dan een appje naar 06-479 44 554 of mail naar info@waterlelie.nlmet daarin je je gegevens, en wat je wilde reserveren. Wij zullen je dan z.s.m. alsnog je reserveringsbevestiging sturen. 

3. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt tot 48 uur van tevoren kosteloos uw reservering annuleren. Om de reservering te annuleren dient u een e-mail te sturen naar info@waterlelie.nl. Vermeld hierin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u deze graag wilt annuleren of verplaatsen.

4. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Een reservering verplaatsen is niet altijd mogelijk. Stuur een e-mail naar info@waterlelie.nl met daarin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en wat u graag wilt wijzigen. U krijgt dan van ons een bericht of het wijzigen mogelijk is of dat we de reservering annuleren en u vragen om een nieuwe reservering te maken.

5. Ik wil graag een actie reserveren, maar ik kan de dag niet aanklikken in de kalender.

Als u de dag niet kunt aanklikken, is deze actie op die dag niet meer beschikbaar of geldig. Voor bepaalde acties hebben wij beperkte beschikbaarheid, dit kan te maken hebben met personele bezetting, of bijvoorbeeld drukkere dagen qua bezoekers. Probeer eens andere actie, of een andere dag.

Cadeaukaart

1. Ik heb een cadeaukaart gekregen, accepteren jullie deze?

Naast onze eigen Waterlelie giftcard, accepteren wij diverse andere cadeau kaarten. Meer informatie over welke cadeau kaarten wij accepteren vind je hier.

2. Kan de geldigheid van mijn cadeaubon verlengd worden?

De geldigheid van je bon, voucher of giftcard kan niet worden verlengd. De einddatum die op je bon, voucher of giftcard vermeld staat, is de datum tot wanneer deze is te gebruiken.

3. Hoe kan ik een Waterlelie cadeaukaart bestellen?

De Waterlelie giftcard bestel je gemakkelijk en snel online via onze webshop. Deze is verkrijgbaar in ieder gewenst bedrag. Je kunt hier kiezen of je een digitale giftcard of een fysieke giftcard wilt. De digitale giftcard ontvang je na betaling direct in je mailbox. Ideaal voor als je op zoek bent naar een last-minute cadeau.

De fysieke giftcard wordt doorgaans binnen 3 werkdagen per post bij je thuisbezorgd.

Uiteraard is de giftcard ook bij de receptie te koop.

Behandelingen

1. Ik wil graag een behandeling toevoegen aan een bestaande reservering.

Meestal wel: het is een beetje afhankelijk van wat je wilt, en de beschikbaarheid tussen jouw aankomst- en vertektijd. Neem even contact met ons op, dan kijken we wat samen wat de mogelijkheden zijn.  

2. Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

Wanneer je bij je entree een behandeling hebt geboekt, wordt de behandeling tussen je aankomst- en vertektijd ingepland. Geef het tijdig aan ons door als je je aankomst- of vertrektijd wijzigt. Wij doen ons best om het met, en voor je op te lossen, echter het is mogelijk dat de planning vol zit en we niet meer kunnen schuiven; dit betekent dat er kosten aan zijn verbonden. Zie ook de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden. Houd hier rekening mee. Je mag altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Ook dit vernemen we graag vooraf.

3. Kan ik een behandeling reserveren, zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Natuurlijk! Het gaat hierbij om een Salon only. Een Salon only behandeling kun je hier reserveren. De reservering is definitief als je de bevestigingsmail van ons heeft ontvangen, met daarin de gegevens van je reservering.

Even kijken wat de mogelijkheden zijn? klik hier.

4. Kan ik op de dag zelf nog behandelingen reserveren?

Ja, meestal wel: indien beschikbaar kun je op de dag van je reservering nog een behandeling plannen bij het inchecken. Wil je er zeker van zijn dat er een behandeling beschikbaar is, dan raden we je aan deze vooraf te reserveren.

5. Is het mogelijk dat onze behandelingen tegelijk worden ingepland?

We adviseren je voorafgaand aan je bezoek zoveel mogelijk je wensen kenbaar te maken. Je kunt dit doen door te antwoorden op je bevestigingsmail, nadat je hebt gereserveerd. Of je geeft het later door, zie contact

Wij gaan ons best doen, maar we kunnen niet garanderen dat we aan al je wensen kunnen voldoen.

6. Mag ik een voorkeur voor het tijdstip van mijn behandelingen aangeven?

Je behandeling wordt ingepland binnen de door jou aangegeven aankomst- en vertrektijden. We adviseren je voorafgaand aan je bezoek je wensen kenbaar te maken. Je kunt dit doen door te antwoorden op je bevestigingsmail, nadat je hebt gereserveerd. Of je geeft het later door, zie contact. Hoe eerder je dit doet, hoe meer kans dat we je behandeling op de door jou gewenste tijd kunnen inplannen. 

7. Zijn de tijden van de behandelingen bekend?

De tijden van de behandelingen verneem je bij aankomst. Behandelingen worden in elk geval tussen de door jou aangegeven aankomst- en vertrektijd ingepland.

Eten & drinken

1. Wat staat er op het menu?

Bij de Waterlelie is er voor ieder wat wils op culinair gebied. Bekijk op deze pagina alvast even onze menukaart.

 

2. Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Nee, je mag niet je eigen consumpties meenemen naar de Waterlelie. Wij hebben een uitstekend restaurant, met een heel diverse menukaart.

3. Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

Een heerlijke lunch of diner kan natuurlijk niet ontbreken tijdens een dagje wellness. Laat het ons weten als je niet zomaar alles kunt eten. Je kunt dit per e-mail aan ons doorgeven (zie ook je bevestigingsmail), of stuur een appje naar 06-479 44 554. Voor alle contactgegevens kijk je hier.

Een kleine aanpassing in het menu: een kleine moeite.

Overige

1. Wat is een opgieting en moeten wij hiervoor reserveren?

Informatie over onze opgietingen vind je hier. Reserveren doe je bij het inchecken, en je ontvangt een muntje voor de opgieting(en) waaraan je wilt deelnemen. Iedere dag zijn er op vaste tijden opgietingen. De korte (15 min) zijn gratis, voor de lange (25 min.) vragen wij een bijdrage van € 3,50.

2. Is de Waterlelie met het openbaar vervoer bereikbaar?

De Waterlelie is per bus bereikbaar, lijn 85, stopt en vertrekt voor de deur.

3. Zijn er ook badkleding- en/of damesdagen?

De Waterlelie heeft iedere 2 weken een badkledingdag: op dinsdagen in de oneven weken. De Waterlelie is altijd open voor gemengd publiek, wij hebben geen speciale damesdagen. Wel af en toe een ladies night!

Abonneer je op de nieuwsbrief om altijd op de hoogte te zijn van special events (en leuke kortingen).

4. Mag ik een badjas, handdoek en slippers meenemen naar de Waterlelie?

Het is natuurlijk mogelijk je eigen badset mee te nemen. Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht, je kunt een badjas en handdoek ook bij ons huren, en slippers zijn te koop.

5. Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Jazeker, wij hebben 4 oplaadplaatsen voor je elektrische auto.

6. Is de Waterlelie rolstoel toegankelijk?

De Waterlelie is voor een groot deel rolstoel toegankelijk. Parkeren kan voor de deur; de meeste faciliteiten zijn buiten of op de begane grond. Er is ook kleedruimte op de begane grond. Onze baden beschikken niet over en tillift. Vermeld bij je reservering dat je minder valide bent, of neem na online reserveren nog even telefonisch contact op als je nog vragen hebt. Wij hebben geen rolstoelen beschiklbaar. Het betreden van het resort is altijd op eigen risico.

De massage afdeling is op de eerste verdieping; het resort heeft geen lift.

7. Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn vanaf 8 jaar onder begeleiding van ouders of verzorgers van harte welkom, mits ze zich gedragen en in het bezit zijn van zwemdiploma A. Het is niet toegestaan om snorkels en dergelijke mee te nemen. Voor wellnessbehandelingen hanteren wij een minimum leeftijd van 12 jaar.

8. Kan ik naar de sauna tijdens mijn zwangerschap?

Ook als je zwanger bent, is een saunabezoek geen probleem. Wel zijn er een aantal aandachtspunten en is oplettendheid geboden. Lees hier alles over onder Sauna en zwangerschap.

9. Is er een kolfruimte beschikbaar?

Vraag even bij de receptie: er is altijd wel een massagekamer beschikbaar waar je rustig kunt kolven.

10. Kan ik mijn bril in de sauna ophouden?

Wij adviseren je je bril in de sauna af te doen en te plaatsen in de speciale brillenplankjes buiten de sauna. Sommige monturen worden heel heet in de sauna (net als bijvoorbeeld sieraden). Check eventueel met je opticien of je glazen tegen hoge temperaturen bestand zijn.

11. Hangen er camera's bij de Waterlelie?

Bij Wellnessresort de Waterlelie hangen geen camera’s in ruimtes waar gasten ongekleed zijn. Verder is het gebruik van een mobiele telefoon uitsluitend bij de receptie toegestaan, en bovenaan de trap bij het witte bankje. Op overige plaatsen binnen de Waterlelie is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur met camera ten strengste verboden. Deze dient men op te bergen in de kluisjes en onze medewerkers zien hier ook streng op toe. Wij vragen onze gasten hun eigen privacy en die van anderen te respecteren.